piątek, 4 maja 2012

Prolog ..

Siedziałam w swoim pokoju na łóżku trzymając w ręku ramkę ze zdjęciem, na którym byłam ja z uśmiechniętym chłopakiem. To był Chris.. Miłość mojego życia.. Brakowało mi go i to cholernie. Zostawił mnie .. Zastanawiacie się pewnie, co się z nim stało.
       Poszedł na impreze na którą ja nie chciałam iść, więc zabrał ze sobą swoją paczkę. Jak na każdej imprezie był alkochol, lecz oni troche z nim przesadzili. Po zabawie jeden z jego kolegów postanowił, że .. odwiezie wszystkich do domu. Wsiadł za kierownicę i ruszył. Nie za długo sobie jechali.. Po nie całych 200 metrach wpadli w poślizg i wpadli w rów zderzając się z drzewem. Zginęli wszyscy oprócz kierowcy. Dziewczyna chłopaka , który kierował autem, jego kolega i .. Chris.
       Byliśmy wzorową parą. Kochaliśmy się i szanowaliśmy ponad wszystko.
Moja przyjaciółkę Jessie mówi :
' Darcy ! Stało się, rozumiem, jest ci z tym trudno, ale trzeba żyć dalej i myśleć o jutrze, a nie zamartwiać się tym co było wczoraj. '
Od śmierci mojego chlopaka, prawie w ogóle nie wychodzę z domu. Jestem osiemnastoletnią jedynaczką. Moja mama jest makijażystką gwiazd i ciągle gdzieś wyjeżdża i nie ma dla mnie czasu, więc swój czas w domu spędzam z tatą, który  jest bezrobotny.
      Mówią mi, że się zmieniłam. Zawsze uśmiechnięta, pogodna dziewczyna, która miała w sobie pełno energii teraz jest obrażoną na cały świat dziewczyną. Może ten wypadek .. Tak ! Śmierć Chrisa nauczyła mnie cierpienia i z każdym dniem dowiaduję się o nim coraz więcej i więcej ...

___________________________________

No to jest i prolog ..
Mam nadzieję , że się podoba, niedługo pierwszy rozdział..
Do nn. ;*

8 komentarzy:

  1. JAKIE FAJNE;O<3 PODOBA MI SIĘ.
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://inspiredbyharry.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie ;D Czekam na 1 rozdział . Zapraszam do mnie http://one-direction-inmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie sie zaczyna ;)
    Jestem bardzo zawiedziona dlaczego piszesz nowy, co z tamtym blogiem? ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzę ten blog i ten drugi.. xD

      Usuń
    2. No to ok! Tylko nie zaniedbaj tamtego, bo sie wkurze! Strasznie mi się podoba! a widzę że i ten się zajebiście zaczyna ! ^^

      Usuń
  4. Podoba mi się! ;D Prolog krótki, ale na temat, czyli taki, jakie lubię ;D Czekam na rozdział 1 ;D

    [heart-beats-harder-1d.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny prolog...! ;> już mi się podoba.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie dramatyczne rozpoczęcia.!:>

    OdpowiedzUsuń