poniedziałek, 7 maja 2012

JEDEN

Siedziałam w domu z mamą, która była ' zapracowana ' , a ja czytałam jakąś denną książkę, Tak, tak, tak.. Są wakacje < no.. początek > , a ja .. siedzę w domu i książkę czytam. No ale jakby na to nie spojrzeć chyba mi to odpowiadało. Teraz wakacje wakacje właśnie tak dla mnei wyglądały. Wolę siedzieć w domu niż chodzić po jakichś zatłoczonych plażach, gdzie ludzie będą się na mnie dziwacznie patrzeć. Czemu dziwacznie ? Bo będzie im przeszkadzał mój humor. Miałam już taką sytuację. Powiem jedno.. Niech się w dupe pocałują.
      Do domu wszedł uradowany tata :
- Nie uwierzysz ! - zwrócił się do mnie, bo wiedział, że mnie jedyną obchodzi to co on ma do powiedzenia. On i mama nie są ze sobą szczęśliwi i ja to widzę. Kłótnie w tym domu stały się codziennością.
- W co nie uwierzę ? - przewróciłam oczami odkładając książkę na bok
- Dostałem pracę ! - krzyknął
- Że co ? - zdziwiłam się
- Nie cieszysz się ?
- Cieszę ... - spuściłam wzrok
Tak na serio, czy się cieszyłam ? Nie, nie , nie ! Wiem jak to będzie.. Mama się mną nie interesuję przez prace, a boję się, że dla taty praca stanie się ważniejsza ode mnie. I wtedy to tylko skoczyć z mostu !
- Ale nie wiecie jaka to praca .. Marzenie ...
- Pochwal się. - powiedziała wywyższając się mama
- Menager najgorętszego boysbandu ! Tamtaradaamm.. One Direction !
- Gratuluję. - powiedziała jakby z łaski rodzicielka
Tata nie zwracał w ogóle na nią uwagi i kontynuował dalej :
- Jest też zła wiadomość.. - podszedł bliżej mnie i ukucnął przede mną - Jutro muszę wylecieć na całe wakacje do Ameryki, bo chłopcy mają tam trasę.. Muszę być z nimi ..
- No a ja ? - skrzywiłam się
- Ja jutro wylatuję do Australii jako osobista makijażystka Adele, więc na mnie nie liczcie. - zarzuciła włosami i wyszła z domu
Spojrzałam na ojca :
- Całe wakacje sama , spoko. - skrzyżowałam ręce na klatce piersiowej i usiadłam na sofie
- Poczekaj tu chwilę. - polecił i wykręcając numer na telefonie wyszedł do kuchni
Po chwili wrócił z wielkim uśmiechem na twarzy :
- Pakuj się. - wyszczerzył się
- Po co ? - prychnęłam
- Lecisz ze mną do Los Angeles ..
- Nigdy w życiu. - krzyknęłam - Zostaję w domu. - tupnęłam obcasem
- Bez dyskusji ! Lecisz ze mną i koniec kropka . - spoważniał - Pomyślałem też o Jessie. Może lecieć z nami ..
- Nie chce nigdzie lecieć. - warknęłam
- Jeszcze jedno słowo ! - zagroził palcem
Bez słowa poszłam na górę się pakować, ale najpierw zadzwoniłam do przyjaciółki i powiedziałam propozycję wyjazdu do Ameryki ...
- Na prawdę mogę jechać ? - spytała
- No tak. - przewróciłam oczami
- Aaaaww ! Idę się pakować. - pisnęła i usłyszałam dźwięk rozłączającej się słuchawki
Wyjęłam dwie dosyć spore walizki i zaczęłam się pakować. Po godzinie wszystko miałam upchane ..
- Spakowana ? - spytał tata wchodząc do pokoju
- Taa.. - mruknęłam
- Idź wcześnie spać, bo jutro przed piątą pobudka . - powiedział i odszedł
Odpaliłam laptopa i z ciekawości wpisałam w przeglądarce ' One Direction ' . Nie słyszałam o nich do tej pory, więc chciałam chociaż zobaczyć jak wyglądają. Zobaczyłam kilka zdjęć i stwierdziłam , że to tylko pięciu pajaców z mikrofonami .
Zamknęłam laptopa i zeszłam na dół do salonu, gdzie wróciła mama < gdybym jeszcze wiedziała skąd > :
- Jutro lecę z tatą do USA . - powiedziałam na co ona tylko skinęła głową - Nic cię nie obchodzi . - syknęłam i pobiegłam do pokoju
W oczach nabierały się łzy . Przywykłam już do tego, że mama się mną nie interesuje i ma mnie gdzieś, ale miałam chociaż troche nadzieji , że to się zmieni.
       Przypomniałam sobie, że zapomniałam spakować jednej rzeczy. Wzięłam do ręki ramkę ze zdjęciem, która stała na mojej szafce nocnej. Po moim policzku spłynęła pojedyncza łza spadając na fotografię. Wrzuciłam ją do torby i poszłam spać.

____________________________________________________
No to jest pierwszy ... Ostatnio nie mam wgl czasu i rozdziały na tamtym blogu będą pojawiać się co tydzień < postaram się :) > No to .. Proszę o komentarze ?
Do nn. xx ;)

7 komentarzy:

  1. boskiboskiboski. xx wciąga mnie. :D dawaj nn. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnyyy ;DD Czekam na następny :)
    +zapraszam do mnie http://one-direction-inmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj kolejny rozdział!!! Jest boski!!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnie zaciekawiłaś! Ja już chcę wiedzieć, co wydarzy się w następnym rozdziale! Także pisz szybko!! ;D

    [heart-beats-harder-1d.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. NO ŚWIETNE :D CZEKAM NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj boski jest ...! Masz pomysły i nie marnuj ich ...! Bo s na prawde świetne,.. ;> Pozdrawiam cieplótko .. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde super to jest! Jak czytałam o tych pajacach to się wkurzyłam na bohaterkę, ale wiem, że takie podejście pewnie niedługo minie :D

    OdpowiedzUsuń