poniedziałek, 14 maja 2012

DWA

- Wstawaj ! - ktoś za wszelką cene chciał mnie obudzić
Jęknęłam tylko i przykrywając się kołdrą po uszy przekręciłam się na drugi bok, lecz ten ktoś nie miał zamiaru ustąpić - Wstawaj królewno , bo spóźnimy się na samolot, a jeszcze po Jessie trzeba wstąpić. - zaczął mnie gilgotać, bo być może innego wyjścia aby odkleić mnie od wyrka nie było
- Tato.- mruknęłam powolnie wstając
- Za 25 minut zbiórka na dole. - puścił mi oczko i wyszedł z pokoju
Podreptałam do łazienki wziąć poranny prysznic. Potem ubrałam się w czerwone rurki, biały T- shirt z napisami i tego samego koloru conversy za kostke. Nie miałam ochoty na śniadanie, więc wzięłam torebkę , swoje walizki i ciągnąc je zeszłam na dół :
- Mamy już nie ma ? - spytałam
- Wyszła jakąś godzinę temu. Możemy jechać ? - spytał na co niechętni skinęłam głową.
Wziął moje walizki i wyszliśmy z domu pakując się do taksówki.
       Po 5 minutach byliśmy pod domem Jessie. Przyjaciółka wsiadła do auta i zaczęła dziękować mojemu tacie, że może z nami lecieć, a taksówkarz miał już tego chyba po dziurki w nosie. Przez całą drogę < 30 minut> musiałam słuchać jej pisków i jarania się tym, że zobaczy 1D. Z czego tu sie cieszyć ?
***********

Po 8 godzinach lotu wysiedliśmy z samolotu. Piskom Jessie nie było końca. Jak ma być tak przez te 2 miesiące, to tylko na moje nieszczęście i chyba na mojego taty też.
     Na lotnisku czekała na nas już czarna limuzyna. Wsiedliśmy do niej i ruszyliśmy do hotelu. Gdy byliśmy na miejscu, musieliśmy wejść tylnym wejściem, bo było multum fanek, który piszczały, aż uszy odpadały.
- Możesz się śmiało dołączyć do tej dziczy ! - prychnęłam , a blondynka przewróciła oczami
Weszliśmy posłusznie tym wejściem, którym ochroniarz nam wskazał i znajdowałyśmy się obecnie w holu.
- Usiądźcie tu. - polecił tata wskazując kanapę
Posłusznie zajęłyśmy miejsce na skórzanej sofie. Moja przyjaciółka zaczęła wypatrywać One Direction i gadać jacy to oni są świetni, ale szczerze ? Nie słuchałam jej. Patrzyłam jak mój tata załatwia jakieś sprawy i myślałam nad tym jak moje życie się zmieni < jeszcze bardziej >, gdy mój tata ma prace. Wolałam mieć go tylko dla siebie, a teraz muszę dzielić go z tymi pięcioma przygłupami.
   Po chwili do mojego ojca podeszło pięciu chłopaków. Zaczęli się śmiać i ... tańczyć ? Jakiś dziki taniec radości.
- Dziewczynki, podejdźcie tu. - skinął na nas palcem tata
Posłusznie podeszłyśmy.
- Poznajcie się. Chłopaki. - zwrócił się do piątki - To jest Jessie, przyjaciółka mojej córy. - wskazał na uśmiechnięta od ucha do ucha blondynkę
- Cześć. - podała każdemu rękę
- A to. - kontynuował - Moja córka Darcy.
- Taa.. cześć. - skrzyżowałam ręce na klatce piersiowej
Mój tata przewrócił oczami :
- To jest Niall. - wskazał na blondyna,, który się uśmiechnął - Zayn, Liam, Harry i Louis.
- Cześć. - powiedzieli chórkiem
- Tak wszystko, fajnie, fajnie, ale gdzie nasz pokój ? - zapytałam
- 2 piętro, pokój 101. - tata podał mi kluczyk
- Ooo.. To naprzeciw naszego pokoju, mogę was zaprowadzić. - zaproponował mulat
- Z pewnością sobie poradzimy. - syknęłam biorąc swoje walizki i kierując się do windy, a moja przyjaciółką za mną
      Po chwili znajdywałyśmy się na 2 piętrze.
- To tu. - zaczęłam otwierać nasz pokój
Pokój był dosyć spory. Były dwa dwuosobowe łóżka z szafką nocną i lampkami. Dwie szafy i toaletka i duża łazienka.
- Ja zajmuję te łóżko. - blondynka rzuciła walizki na wyrko przy ścianie, a mi zostało te przy oknie. Jes zaczęła się rozpakowywać a ja usiadłam na łóżku i śledziłam jej ruchy.
- Nie rozpakujesz się ? - spytała
- Myślę ....
- Nad czym ? - uniosła brew
- Co powiesz na impreze ? - poruszałam brwiami
- Ty i impreza ? - zaśmiała się
- Idziesz czy nie ? - warknęłam
- Idę. - westchnęła

___________________________________________
No to drugi już jest.. Na razie nudno, ale wszystko zacznie się rozkręcać. :DD
Mam do was OGROMNĄ prośbę.. Jak dodajecie komentarze jako anonimowi, to postarajcie chociaż jakoś podpisać, albo waszą nazwą na tt , albo coś w tym stylu. :)
+ BŁAGAM O KOMENTARZE . XD
Mała rzecz, a mnie cieszy. :)) xx
Do nn.

5 komentarzy:

  1. Ooo Fajnie , fajnie :D Czekam już niecieRpliwie na nastepny - @magdapotato

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ;D Jestem ciekawa, z którym z chłopców będzie Darcy ;D
    Uuuu... impreza? ;D Czy Ty coś sugerujesz??? ;D haha ;D
    Czekam na kolejny ;D

    [heart-beats-harder-1d.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :D czekam na następny rozdział oczywiście :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj w końcu następny rozdział !
    No proszę nooo !
    <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się w tym tygodniu dodać, w czwartek najpóźniej. ;pp

      Usuń